Eventy i debaty

Eventy i debaty

Kochamy prowadzić wydarzenia! Ten zastrzyk adrenaliny na kilka sekund przed wejściem na scenę, te tygodnie przygotowań, w trakcie których setki elementów muszą się zazębić, spotkać w czasie i przestrzeni, aby wszystko się udało, te „niespodzianki”, nieplanowane sytuacje na scenie i zmiany w programie, które wymagają od nas szybkich reakcji, trafnych ocen, błyskotliwych i zabawnych komentarzy… To nasz żywioł!

 

Im bardziej różnorodne i wymagające kompleksowego przygotowania są wydarzenia, których częścią mamy zaszczyt się poczuć, tym lepiej. Nie robimy rzeczy prostych, ponieważ nie mamy na nie czasu i nie cieszy nas praca w przestrzeni odtwórczej, nie wymagającej od nas kreatywnego wysiłku.

 

Konferansjerzy, z którymi współpracujemy, to ludzie prowadzący wydarzenia w wielu językach, w Polsce i za granicą – trudne, wymagające, ocierające się o specjalistyczną, branżową wiedzę. Nie jesteśmy celebrytami. Budujemy swoją markę tak jak rzemieślnik wytwarza produkt swojej ciężkiej pracy (niezmiennie, ze szczyptą artystycznego zacięcia i oryginalności), po to by na koniec dnia móc się do siebie uśmiechnąć z poczuciem zrobienia czegoś ważnego i wartościowego.

Prowadzenie wydarzeń

Specjalistyczne dyskusje branżoweKonferencje biznesoweInstytucje publiczneTechnologieInnowacjeStartupyPatentyPrzemysł/ProdukcjaMedycyna i zdrowieInstytucje i UrzędyObszar ekspercki: Business Events (English)PolitykaCeremonie otwarciaInauguracjePremieryKoncertyDebaty branżowePokazy modyInauguracjeRoczniceKulturaTeatrOperaDoradztwo organizacyjne

Szkolenia medialne, doradztwo

szkolenia szyte na miarębusiness/technology case studieswywiady prasowestudio telewizyjnekomunikacja biznesowatechniki prezentacjikongresywystąpienia publicznestresmowa ciałaprezentacjeretoryka

Tłumaczenia konferencyjne i pisemne, copywriting

Strategiczni partnerzy: Harvard Business Review, Książki: guru światowego biznesuWyjątkowe realizacje telewizyjne: TVP 1, TVN, FREEMANTLE MEDIARadiowe: RMF ClassicCopywriting (ANG/PL) Od małych firm po największe globalne marki, Wydawnictwa (biznesowe), Agencje interaktywne

« wstecz | w górę