Copywriting

Copywriting

Copywriting to nic innego jak opowieść, pomysłowość, umiejętność odwzorowania celu w słowach, tak by odbiorca, czytając słowa, widział obrazy, emocje, bardziej lub mniej uświadomione pragnienia.

 

Wspólnie z Tobą szukamy opowieści, która spełni postawione przez Ciebie cele.

Prowadzenie wydarzeń

Specjalistyczne dyskusje branżoweKonferencje biznesoweInstytucje publiczneTechnologieInnowacjeStartupyPatentyPrzemysł/ProdukcjaMedycyna i zdrowieInstytucje i UrzędyObszar ekspercki: Business Events (English)PolitykaCeremonie otwarciaInauguracjePremieryKoncertyDebaty branżowePokazy modyInauguracjeRoczniceKulturaTeatrOperaDoradztwo organizacyjne

Szkolenia medialne, doradztwo

szkolenia szyte na miarębusiness/technology case studieswywiady prasowestudio telewizyjnekomunikacja biznesowatechniki prezentacjikongresywystąpienia publicznestresmowa ciałaprezentacjeretoryka

Tłumaczenia konferencyjne i pisemne, copywriting

Strategiczni partnerzy: Harvard Business Review, Książki: guru światowego biznesuWyjątkowe realizacje telewizyjne: TVP 1, TVN, FREEMANTLE MEDIARadiowe: RMF ClassicCopywriting (ANG/PL) Od małych firm po największe globalne marki, Wydawnictwa (biznesowe), Agencje interaktywne

« wstecz | w górę